رئیس اداره ورزش و جوانان بندر خمیر خبر داد؛ 

حمایت کامل شرکت سیمان هرمزگان از ورزش 



درحالی که جامعه ورزش استان از عدم حمایت صنایع غرب بندرعباس از ورزش استان گله مند است ، شرکت سیمان برای ورزش و جوانان بندرخمیر چیزی کم نگذاشته است. 
به گزارش صبح ساحل، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرخمیر گفت: علیرغم انتقادهایی که به صنایع غرب در بحث عدم حمایت از ورزش استان وارد است اما شرکت سیمان هرمزگان در بندرخمیر برای ورزش این شهرستان سنگ تمام گذاشته است. 
یونس برهم گفت: طی سال های حضورم  در بندرخمیر ورزش شهرستان همیشه مورد حمایت شرکت سیمان بوده اما پس از حضور باشتی به عنوان مدیرعامل این شرکت حمایت های شرکت سیمان از ورزش و جوانان به چند برابر  افزایش پیدا کرده است.
وی گفت: درحالی که جامعه ورزش استان از عدم حمایت صنایع غرب بندرعباس از ورزش و جوانان گله مند است اما شرکت سیمان هرمزگان بیش از انتظار،  ورزش شهرستان و باشگاه های ورزشی را مورد حمایت قرار داده است که جا دارد از  باشتی و‌تمام پرسنل این شرکت تشکر و قدردانی نمایم .
برهم گفت: شرکت سیمان در آخرین اقدام خود در حمایت از ورزش، سقف سالن خانه والیبال را مورد ترمیم و سقف سالن دومنظوره تنیس روی میز و کشتی را به طور کامل تعویض کرد تا مشکل بزرگ این سالن ها به ویژه در فصل بارندگی به صورت اساسی مرتفع شود.
  
  
متولی ورزش بندر خمیر گفت: در کنار سقف این  سالن ها شرکت سیمان به همراه شهرداری ، شرکت نیکا سیمان و شرکت ساحل بتن خمیر در راه اندازی خانه والیبال و تعمیر و ترمیم مجموعه ورزشی خمیر اقدام کردند و به زودی سالن قدیمی بندر خمیر با تعمیرات اساسی شامل تعویض و ترمیم سقف، نقاشی کامل ، احداث رختکن مجهز و جانمایی سرویس بهداشتی جدید به عنوان خانه والیبال در اختیار هیات والیبال شهرستان ‌قرار خواهد گرفت.
  
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها